Bedrijfsanalyses & datamining

Voor een goede bedrijfsanalyse is verstand van datamining, management en bedrijfskunde nodig. Ongeacht of gegevens voor een groot deel al beschikbaar zijn of dat we juist gegevens moeten verzamelen via marktonderzoek of informatieresearch. Wij combineren deze multidisciplinaire vaardigheden en weten als geen ander wat ervoor nodig is om een sterke bedrijfsanalyse te maken.

Wij profiteren van digitalisering. Steeds meer data is opgeslagen in informatiesystemen, op het internet en overige kennisbronnen.

Bij Enterweb kunt u ook terecht voor bedrijfsanalyse op maat, ongeacht of het gaat om uw eigen onderneming, een concurrent of een beursgenoteerde onderneming, wij ontwikkelen een intelligente bedrijfsanalyse op maat.

Weloverwogen strategische beslissingen vragen om een fact based onderbouwing.

Aan de hand van datamining, marktonderzoek en research door talrijke informatiebronnen, realiseren wij een smart bedrijfsanalyse.

Een diepgaande bedrijfsanalyse koppelt interne met externe data.

Verkoop, finance, marktsegmentatie, product portfolio, channel management, targets.

De analyse geeft meer betekenis met outside-in marktinformatie. Over klanten, concurrenten, mogelijke nieuwe toetreders, productvergelijkingen en overige marktinformatie.

Wij graven naar relevante data, synchroniseren en rapporteren onze bedrijfsanalyse.

 

Vraag Enterweb naar de mogelijkheden voor een bedrijfsanalyse op maat:

Vraag Enterweb naar de mogelijkheden voor een bedrijfsanalyse op maat:

Translate »